Veelgestelde vragen

Bestellen

1. Hoe kan ik een artikel bestellen?

Wanneer je een artikel hebt uitgezocht kies je de gewenste maat en klik je vervolgens op ‘toevoegen aan winkelwagen. Je kunt nu verder winkelen of direct naar je winkelwagen gaan door voor ‘Afrekenen’ te kiezen. Als je klaar bent met winkelen, klik je op het winkelwagenicoon rechts bovenin het scherm. Je gaat nu naar het overzicht van je bestelling.

2. Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?

Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

3. Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen.

Afhankelijk van de instelling van je mailaccount kan het voorkomen dat de bevestiging in je ongewenste of onbelangrijke mail is binnen gekomen. is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.

4. Kan een artikel nadat ik heb besteld toch uitverkocht zijn?

Ja, helaas is dit mogelijk, al doen wij er natuurlijk alles aan om dit te voorkomen.

5. Mijn maat staat niet meer bij het artikel. Is deze nog leverbaar?

Maten die niet meer zichtbaar zijn op betheman.nl hebben wij niet meer op voorraad. Je kunt altijd wel contact opnemen met ons om na te vragen of het artikel nog na te bestellen is.

Betalen

1. Hoe kan ik betalen?

Je kunt op betheman.nl veilig en gemakkelijk betalen. IDEAL is de eenvoudigste en meest gebruikte betalingsmethode van Nederland.

2. Wat is IDEAL?

Met IDEAL betaal je je online aankopen via je vertrouwde internet betaalomgeving. Makkelijk en via dezelfde beveiligingseisen van jouw bank.

Levering

1. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Jouw bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen verzonden. In het weekend geplaatste bestellingen worden op maandag verwerkt. In de regel wordt het pakket de eerstvolgende werkdag na de dag van aanbieding bij je thuis bezorgd, maar dit is afhankelijk van de bezorgdienst.

2. Moet ik verzendkosten betalen?

Iedere bestelling boven de 100,- euro betalen wij uw verzendkosten. Zit u onder de 100,- euro? dan brengen wij 7,25 in rekening.

3. Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

BETHEMAN verstuurt je bestelling met DHL. Woont u in Gorinchem of in de buurt? Dan worden onze pakketten bezorgd door de Gorinchemse Fietskoerier.

Ruilen&Retouren

1. Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Is het artikel niet naar verwachting, dan kun je het binnen 14 dagen na leverdatum retour zenden.

BETHEMAN B.V

Gasthuisstraat 56

4201 JR

Gorinchem

Na dat wij uw bestelling retour ontvangen hebben, zullen wij uw geld weer terug storten op uw rekening.

2. Kan ik een artikel ruilen?

Ja. Indien je een of meerdere artikelen wilt ruilen voor een andere maat of een ander artikel, neem dan contact met ons op.

3. Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Na ontvangst en controle van de retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekening retour gestort.

4. Kan ik een artikel ruilen of retourneren in de winkel?

Ja, je kunt je artikel op vertoon van de originele Factuur/Pakbon ook binnen 14 dagen retourneren of ruilen in de winkel.

5. Kan ik een afgeprijsd artikel ook retourneren?

Ja, ook afgeprijsde artikelen kun je volgens de hierboven genoemde voorwaarden retourneren.

Contact

Hoe kan ik Contact opnemen met BETHEMAN B.V. ?

Voor webshop gerelateerde vragen of opmerkingen kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@betheman.nl

Ook kunt u ons telefonisch bereiken op: 0183-785820